20060704

Saker att vara glad för idag!


- att jag ändå lyckades slutföra det mesta som jag påbörjade på jobbet idag, och bara glömde att skriva upp en enda grej. (Som jag kom ihåg i huvudet, så det gick att erinra sig och notera efteråt.)

- att man kan få massage av A, som numera är diplomerad också. Trots att hon hittade flera onda punkter och knutor som jag inte visste att jag hade så känns det bra nu, en timme efteråt. (Vi får väl se i morgon!)

- att det är varmt i Vättern, 22 grader stod det vid Strandpromenaden i går. Jag badade bland abborrarna för en stund sedan.

- att killarna på Technical Support på Adobe går vidare med mitt "fall" till ständigt högre instanser och inte tänker ge sig! Det här med InDesign blir verkligen en följetong...

- att jag har slutfört korr-läsningen av en stor hög valaffischer, skickat in mina synpunkter och fått ett snällt mail tillbaka - bara för att jag har utfört vad jag lovat. En del är nöjda med lite. Undrar vad som händer om jag anstränger mig och gör något utöver det beställda någon gång?

- att blomsterhandeln skyltar med 50% på sommarblommor idag - kanske har de några amplar som svämmar över med blommor åt mig?

- att det finns en bit "jubileumstårta" kvar i kylen. Den blir bra till "Allsång på Skansen". (Medelåldersvarning, eller?)

Inga kommentarer: