20070110

And the winner is...

I brist på annat att hitta på, när man inte känner för något egentligen, kan man ju leka lite med Photoshop. Alltid lär man sig något, så helt bortkastad tid är det ju inte. Någon gång kanske jag får betalt för att göra det här och då är det ju kul om man kommer ihåg hur man gjorde, ungefär.


Jag tog några "gala-bilder" på dottern R & co när de skulle iväg på nyårsbal och var så uppklädda och fina. Kunde inte låta bli att göra en "oscars-vinnare" av henne. Visst ser hon ut som en sådan på bilden? Hon passar i strålkastarljus. Kompisen/hårfrisörskan A hade gjort ett gott grundarbete, så det behövdes inte så mycket retusch.




"-Jag vill framför allt tacka min underbara mamma...." Hm :)


Nu skall jag ta tag i jobbsökandet igen. Jag återkommer nog med fler kreativa resultat av mitt lekande när jag får tråkigt nästa gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fin jag faktiskt blev. Roligt att fixelifixa med kort!