20061001

Svårartad huvudvärk

Ända sedan igår har jag gått och haft ont i huvudet. Det hjälper varken med Treo, polska Ipren eller R's utskrivna piller mot just huvudvärk. Inte heller hennes goda, goda choklad/kolatårta med kaffe.

Undrar om det kan ha något att göra med att jag fick ett nytt brev från A-kassan i fredags, där de ännu en gång påstår att jag inte har skickat in papper som jag VET att jag har skickat in. Det är dessutom en kopia på det brev jag fick den 10/9, som jag svarade på med ca 1 hg papper varav ett som jag gick upp på kommunen och hämtade direkt från skrivaren, lade i kuvertet och skickade omedelbart på posten. Och fick inom några dagar besked om att de hade mottagit det. Ja, min överklagan och det.

Kanske har de delat upp högen emellan sig och vet inte att den/de andra har det/de andra papperen som respektive skulle ha... Pust! Får ringa i morgon bitti. Igen.

Snälla NÅGON, ge mej ett jobb så jag slipper hålla på och tjafsa med en a-kassa som jag varit med och betalat till i 15 år!

Inga kommentarer: