20060222

Fem nya pinnar

Så var redovisningen gjord. Vårt resultat ligger nog någonstans i mitten, tyckte vi. Alla grupper hade ju känt att det var dåligt med tid, och det var lite olika bud med vilka bilder man fick lov att använda till vår fejkade hemsida osv. Vår grupp hade lagt ner relativt mycket tid på att anpassa texterna till målgruppen och bilderna till texterna och därför inte hunnit få med riktigt allt som vi tänkt skulle med i beställningsformuläret, och så bytte vi "stilmall" mitt i arbetet vilket fördröjde ytterligare - andra grupper hade fördelat krutet annorlunda och inte heller hunnit med. Men, men, våra tre Magistrar lär få en del att läsa i våra kursutvärderingar vad det lider. När får vi dem, tro?

Nu skall jag belöna mig själv med att lägga mig i soffan under en filt och titta på Tredje klotet från solen. Ute snöar det och i kakelugnen sprakar brasan. Kompisen H ser till att dokumentationen kommer in till fredag och jag har lämnat mitt bidrag. Skönt. Resten av veckan skall jag göra lite "evalution" som ligger efter. Det gör lätt det! Har bl a fått lite ny inspiration till hemsidan....

Inga kommentarer: