20060216

Hemtentan klar!

Äntligen - efter att ha suttit precis hela dagen är jag nu färdig med alla de fem frågorna vi fick i tisdags. Det var ju inte bara att svara på frågorna utan även att hålla sig på 400 ord vardera... Det tog mig nog en timme extra att korta de svar som blev för långa och ändå överträdde jag lite på ett par frågor! Men jag såg nyss i mailet att de inte skulle vara så hårda utan vi skulle se det som en riktlinje.

Ett större problem är att jag inte lyckas få upp browsern i Pingpong så jag kan lägga in mitt resultat. Ringde till kompisen C som sa att det fanns en ruta där, hos henne, så prydligt som aldrig det. Men den finns inte i min Pingpong - why me??? Finns den inte där i morgon bitti så får jag väl maila direkt till Magister Daniels hlk-mail. Synd om honom om fler Pingpongar krånglar!

Inga kommentarer: