20060217

Trägen vinner!

För att lugna den uppmärksamme läsaren (och Magister Daniel) vill jag meddela att jag till slut lyckades att skicka iväg min tenta i går kväll. Teknikens under, alltså... Snacka om att "brukaren sitter och klickar lite planlöst och plötsligt går det". (Efter tre år på högskola!)

Så idag ägnar jag mig helhjärtat åt grupparbetet - en stund i alla fall. Har hittat ett par tjänster till som jag "måste" söka, fick hoppa in och skriva ett tal åt maken M som representerar kommunen på begravning idag och så är det ju alltid lite tvätt och det. Sonen T har sportlov och drullar omkring lite som det faller sig. Vi hade ytterligare en diskussion om frisören i går, men vi är lika envisa båda två.

Tittar ut genom randiga fönster på allt det isgrå och vita och tänker på kompisen H som är i Paris just nu. Kompisen U kommer hem från ett vårligt Barcelona idag (fick nyss ett SMS). Jaja, vi var ju i Sundsvall över helgen och hade strålande vårvinterväder.

Bestämmer mig för att tända en brasa.

Inga kommentarer: