20160522

Majsöndag. Del 81/100

Förra helgen var precis fullspäckad med projekt, hela lördagen och hela söndagen. Det var nog inte så bra egentligen. 

Av olika skäl jobbade jag heltid och varje dag den här veckan, plus att blodtrycket och medicinen inte alls ville samarbeta. I torsdags åkte jag hem en timme tidigare och bara vilade hela eftermiddagen.

I fredags kom sonen hem, för han skulle hämta en bil. Stannade över natt och så, flickvännen var med, men det är ju enbart roligt. Och jag gjorde min datauppgift (se gårdagens inlägg).

Idag ska vi åka till stugan och inte passa en enda tid. Ja, M ska klippa gräset och jag får väl grilla lite, men inget grovarbete. Enda "måstet" är att göra färdigt alla bildtexter till en fotobok som är halvfärdig, deadline måndag kl 24... Men det tar jag ikväll.

Inga kommentarer: