20100124

Äntligen!

Två dagar har jag hållit på att göra presentationsblad om företaget evalution - tankar och ting -. Jag har varit på gång i flera månader och tänkt ut en massa olika snygga format man kan göra dem i och hur snyggt man kan förpacka dem, men nu bestämde jag mig bara.

Det blir vanliga, tråkiga A4, men jag skall låta skriva ut dem på lite bättre papper och köpa en snygg mapp att lägga dem i. Å, vad snyggt det skall bli!

Hoppas att det blir tydligare nu, när jag skall presentera företagets arbete. Man måste ju strukturera upp det och dela in det i begripliga bitar, har jag fått höra. Inte berätta mera än den som frågar vill ha svar på. Inte berätta allt, utan ha ett trumfkort i ärmen.

Jag har också bestämt mig för vad som är mina kärnvärden. Inte äventyrlig, fantasifull och exklusiv. Utan FOKUS, HELHET och TRYGGHET.

Fokus på kunden och vilken produkt det är som behövs.
Helhetsperspektiv på kundens kommunikationslösningar.
Trygghet: kunden skall kunna lita på att jag kan och vet vad jag gör och varför.

Sedan är jag ju kreativ och flexibel och allt annat också...

Inga kommentarer: