20160609

Målgång. Del 100/100

Så stapplar man över mållinjen för den här utmaningen också.

Det har gått lite trögt den här gången, men jag har ju mig själv att skylla som valde att skriva på två bloggar. Att det har strulat lite med kroppen under det senaste året har väl också känts av.

Nu verkar det ha funkat med den senaste (sista?) blodtrycksmedicinen i alla fall. Och på tisdag ska jag få komma in och opereras så att det äntligen ska bli ordning på mitt innanmäte. Skulle ju ha gjorts i samband med det som gjordes för 1 1/2 år sedan - vilket kirurgen och jag kom överens om, men som hen sedan inte trodde behövdes eftersom det andra var åtgärdat... Nu hoppas jag mycket på att det ska bli bra.

För lite planer har vi ju för sommaren. Så får vi se hur mycket det blir av dem.

Inga kommentarer: