20061127

Springande reporter

Halva lördagen tillbringade jag springande omkring i Hjo, samlande material till minst tre olika artiklar.

Jag har gjort slut på mina visitkort/komihåglappar" och har gjort i ordning en gul reflexväst med "nyhetskanalen" på.

I dag gick jag in och tittade lite på några andra av nyhetskanalens sidor. På några sidor finns det bara små fjutt-notiser om ditt och datt, medan jag har gjort efterforskningar och foton som jag har kört framlänges och baklänges i photoshop känns det som. Artiklar på typ en A4 tycker jag är lagom. Kanske 2- max 3 om dagen. Men fjutt-notiser? Kanske 10?

Som vanligt har jag överarbetat och gjort för grundligt. Men jag håller på och lär mig. "Jobbar på det", som sonen T säger.

Men artikeln om svart trendpynt till jul blev himla bra...

Inga kommentarer: