20070310

.. jag ringde bara tre gånger...

Jaha, så gick det väl då som många hade förutspått i "Mediafestivalen". Säkert på grund av mina insatser vid telefonen.

Vad inte många vet är att låten handlar om mig. "The worrying kind". Fråga vem som helst som är tillräckligt nära mig, förr eller senare råkar alla ut för det. Men så fort jag ser att folk har koll på det jag oroar mig för att de inte har koll på, så blir jag lugn. I alla fall när det gäller de närstående som inte är mina barn. För dem kommer jag aldrig att sluta oroa mig för - eller, kanske "bry mig om" är en bättre tolkning.

Jag kanske har hittat min nya "theme song..."

Och jag har fått en ny grej "to worry about" precis i dagarna. Iiiih...! Häng med i min blogg typ en vecka framöver så kommer jag att avslöja vad det är och hur det blev! Klart mer spännande än Melodifestivalen kan jag lova!

Håll tummarna så länge!

Inga kommentarer: