20070304

Vissa veckor

vill man inte uppleva igen. Tur att man slipper det.

Den här veckan har varit en sådan. Nu är jag kort sagt trött!

Inga fler sådana här veckor på ett tag, tack! Ni som befunnit er i min närmaste krets vet exakt vad jag talar om. Stress är bara förnamnet.

En riktigt positiv sak har hänt. Jag har blivit tillfrågad om att delta i ett ganska stort jobb, mot betalning (!) - som "orginalare/bollplank/idéspruta och allt annat som behövs". Genom en personlig kontakt med en "kollega", förstås... Och det gäller detta enda i tid och omfång begränsade projekt - för närvarande alltså, uppstår det andra grejor efter detta så gråter inte jag! Men obs - jag förväntar mig inte det.

Just nu räcker det med att vara tillfrågad. Tack vännen M som fattar hur det är att vilja men inte jobba med det här som nu är min nya business, som då och då har hälsat genom gemensamma anknytningar och frågat hur det går och som verkligen menat att du skulle kontakta mig när det blir något. Det betyder mycket. Vi hörs framåt veckan!

Inga kommentarer: