20090618

Inte sysslolös

Den senaste veckan har varit fylld med familjebestyr och annat, som jag berättar mer om här.

Tänkte bara berätta att jag också har jobbat på med min egen produkt, Hjokalendern för år 2010, som är i det närmaste färdig. Jag väntar bara på svar med offert från en ny tryckar-kontakt, sedan ska jag se var beställningen hamnar. Det beror på om han fixar alla moment och jag kan få samma pris som min gamla leverantör. Jag vill försöka producera mina produkter så nära som möjligt och gynna små och nystartade företag, eftersom jag själv vill att Hjo-företagen (och kommunen!) skall gynna mitt företag. Man ska leva som man lär.

Jag läser också flitigt för att skriva nya recensioner till pocketbloggen. Idag skall det komma in en ny, är meningen. Nu är vi elva stycken "bloggyaner", kanske blir vi 12, som hjälps åt att skriva. Det börjar finnas riktigt många recensioner att läsa där redan. Bra tips till semesterlitteraturen till exempel!

Inga kommentarer: