20090618

Viktig upplysning!

Måste bara tala om att jag numera, med mina 121, ligger på plats nr 44 på "Bloggytoppen" - alltså bland dem som har flest följeslagare! *stolt*

Följeslagare får man genom att andra väljer ut en och lägger till en i listan som heter "jag följer". Då måste man skriva rappt och smart på sina 140 tecken, delta i konversationer med många roliga inlägg och inte enbart stå med "feeds" från twitter, bloggar eller andra håll.

Det är i alla fall så jag har valt ut dem som jag följer...

2 kommentarer:

Béatrice Karjalainen sa...

Jag har 122 men är inte med på listan. Undra om den gör skillnad på vilken typ av följare man har.

Eva Kihlström sa...

Ja, man undrar ju hur den där listan stämmer... Jag har hoppat in och ut flera gånger men nu är jag lite högre upp! Och en del av de jag följer i min tur har hoppat ur min lista, så jag har fått fylla i "följ" igen.
Det är verkligen inget bra mått på hur "populär" man är heller, för ofta pratar man ju i en tråd med flera som man inte följer eller följer en själv.
Det är i alla fall kul att så många följer mig! Och dig!