20090809

Vem tycker det är kul att sabotera och förstöra?


För några veckor sedan satte jag upp en "stick-graffiti" på staketet några meter från vår uteplats. Den har fått sitta ifred större delen av sommaren, och vi har suttit på altanen och hört diverse trevliga kommentarer om den. En del har klappat lite på den, rättat till den om den hamnat snett och dragit lite i den. Alla har läst texten "evalution.se" och diskuterat vad det kan vara för något. Skall bli kul att se om jag får några mail genom min hemsida framåt vintern!

Nu fick den alltså inte vara i fred längre. Någon amatörpyroman har lekt lite för nära med en tändare så att det inte längre syns vad det står. Tråkigt! Även om det bara var en liten marknadsföringsploj från min sida.

Men hav tröst! Jag har en till! Hade tänkt sätta den någon annanstans men nu får den nog ersätta den här på samma ställe. Jag ger mig inte!

Dessutom sitter det en annan runt en annan stolpe nu - med en annan adress på...!


2 kommentarer:

Maria sa...

Det är bra, man ska inte ge upp!!

Karin K sa...

Tjuuuusigt =)