20170303

Jobbar på! Del 3/100

Idag har jag gjort färdigt alla webinlägg för våren på Skövdes evenemangssida på webplatsen Vastsverige.com - alltså den sida där man ska hitta vartenda evenemang som finns i hela Västsverige.

Våra evenemang, från biblioteket.

Man ska få in bilder från de besökande föreläsarna (och vad de är för något) och skriva ihop något lite kreativt om vad de ska tala om. Sedan ska detta pillas in i rätt rutor och rätt kontaktuppgifter, tider och adress skall ju också med.

Hela paketet skall översättas till engelska.

Och sedan publiceras.

Jag har hållit på med detta sedan vårens program blev klart, nästan två månader. Och nu, så!

Några höjdpunkter bland de evenemang som är kvar: Stick-café med Julia Skott, Finsk design med Liisa Laukka och författarbesök av Linn Ullman och Linda Boström Knausgård.

Titta gärna in! Fri entré.

Nu ska jag bara göra de sista affischerna också. Så kan jag ägna mig åt lite annat fram till mitten av maj, när vi sätter programmet för nästa termin.

Inga kommentarer: