20080210

Tveksamt. . .

Platsannonser är ett kapitel för sig. Kanske man skulle börja forska på det?
Så länge jag inte fått några uppdrag från Skövde så fortsätter jag att se mig om, även om jag inte riktigt dammsuger på samma sätt längre. Nu har det inte funnits så många tjänster som kunde vara aktuella på några veckor. Det går lite upp och ner det där. Det här var ju rätt intressant.

Men idag fick jag nys om att man söker en informatör för Hornborga Naturum. Jobbet innehåller en massa delar som jag är kvalificerad för och den berömda fågelsjön ligger ju bara några mil härifrån, så kanske man skulle. . .

Lite grann tveksam är jag ändå inför arbetstider: "obekväm arbetstid förekommer, i synnerhet under transäsongen" (vad innebär det? 03.30 "piip"? Eller bara efter 18.00?) Och så var det placeringsort: Hornborgasjön. Mmm. Får skaffa kragstövlar, annars blir det lite blött om fötterna.

Inga kommentarer: