20130318

Efter en lång arbetsdag

Ja, vi åkte ju bussen till Skövde 05.10 i morse, som vi gjort på måndagar det senaste halvåret, även idag. Ingen pardon att man har varit på WebCoast hela helgen...

Vidare med tåg till Vänersborg, byte i Herrljunga.

Jag sov som en stock på alla sträckorna. Tur att någon annan körde.

Jag har faktiskt lyckats bete mig ganska vanligt idag. Nästan som en riktig människa. Fast trött. Det har däremot inte datorn, som har krånglat en hel del. Jag skulle nämligen byta maskin, och den andra ville inte kännas vid mitt användarkonto som jag måste logga in på för att kunna använda den.

Jag fick göra lite kringmanövrar och bland annat en av mina e-mailadresser bar sig knäppt åt, så jag höll på att inte hinna med tåget hem. Men till slut gick det bra. Men DÅ hade jag huvudvärk...

Nåja. Väl hemma hade jag bestämt mig för att bara sätta mig och titta rakt fram och inte göra någonting.

Men så var det ju det där coola sättet att göra presentationer, som jag fick tips om i helgen... och så är man igång och prövar och jobbar i alla fall! Och man måste ju kolla lite på Facebook, Twitter och Bambuser förstås, efter allt som är taggat med #webcoast!

Nä, nu skall jag sluta med det. God natt!

Inga kommentarer: