20130315

Gamla vänner!

Sitter här på mitt ensamma hotellrum och varvar ner efter "förkonferensen" till Webcoast. Det är skönt med en allestädes närvarande stickning.

Det har varit en givande dag på många sätt. Inte minst att få träffa ett halvdussin människor som man förut bara har sett på bild på datorn, men ändå diskuterat saker som man kanske aldrig har diskuterat med någon annan.

Jag har förstås också träffat drygt hundra till, nya vänner. Minst ett tjugotal har jag pratat ordentligt med bara idag, och fler blir det säkert i morgon, när själva unconferencen drar igång.

Ikväll kl 8 släpptes platserna till sessionerna. Då är det först till kvarn för den som har något att presentera. Två minuter senare var lördagens och söndagens program klart! Riktiga guldkorn finns det, svårt att välja. Jag har kollat in en grej att börja med i mirgon, sedan får vi se. Det blir först till kvarn för deltagarna också.

Jag hittade en bildblogg som speglar lite av stämningen här. Mysigt! Läs vidare här!!

Inga kommentarer: