20151224

Julafton=målgång! Del 24/24

Så är vi åter framme vid julafton och utmaningen "blogg 24" är slut. Jag tycker inte det är svårt att skriva varje dag när man har något att motivera sig med. Det är just när man inte har det, som man lika gärna tänker "i morgon" - och så blir det inte av.

Min julafton har varit fin, tillsammans med vänner och familj. Jag är tacksam över att kunna fira den med mat och lagom med julklappar i ett fredligt land. Vi har en rymlig bostad med värme och ljus och jag får lov att ta med mitt barnbarn till kyrkan och delta i julspelets "änglakör" tillsammans med henne. Om en liten stund ska jag få sjunga i kyrkan igen, på midnattsmässa. Det är roligt att få vara med, så länge någon vill höra på. Och det är inte heller självklart överallt i världen.

Här följer några bilder från min julafton. God fortsättning till er som har följt min blogg under december! Fortsättning följer...nog...

1 kommentar:

Maria Kjellgren sa...

Två julänglar, en liten och en lite större...!!