20140401

Dag 32 - Ett bra datum

Nu kan jag inte hålla mig längre, nu "lanserar" jag stolt min/evalutions nya hemsida, eller websajt som vi säger. 
Den kommer att fyllas på och säkert ändras en del under den närmaste tiden, men de flesta funktioner som ska vara där är igång nu i alla fall. Och inga missöden hände varken med e-mail, domäner eller servrar. Fantastiskt.

Det är det där tekniska som jag fortfarande behöver ta hjälp med, annars har jag ju faktiskt en "degree" i webdesign så DET kan jag. Och det är INTE samma sak som att kunna programmera, eller tvärtom. Det kan inte nog poängteras.

Lite riskabelt är det kanske att släppa den på "stora skojaredagen", men den risken får man ta.

Ett stort tack ska riktas till min vän, företagarkollega och digitala skyddsängel Helena med företaget HeltUnik.se. Hon är ovärderlig som uppmuntrare, påhejare och möjlighetshittare. Med mera.

Adressen till min sida då? evalution.se, förstås! Välkommen in och gilla!

Inga kommentarer: