20140422

Dag 53 - ute och cyklar



Den här kortveckan efter helgen rivstartade verkligen med en kombination av alla mina uppdrag och roller! Efter ett dagsverke på biblioteket cyklade jag iväg till N Fågelås - dryga halvmilen - för att fotografera en bild till ett broschyrprojekt jag håller på med. När jag kom hem igen kollade jag mailen och fick diskutera lite fram och tillbaka, om ett tidningsprojekt jag håller på med, den vägen. Sedan grejade jag lite till med broschyrinnehålet, innan det var dags för telefonmöte med PocketBlogg.se i drygt trekvart. Nu planerar vi aktivitet på femårsjubileum! I morgon blir det studieverkstad och kvällspasset på biblioteket, då vi också ska uppmärksamma Världsbokdagen. 
Jag har också ett ideellt "kit" med affisch, annons och biljetter att göra till nästa körkonsert i Hjo Kyrka - då gästas vi av Janne Schaffer. Det är kul att ha saker på gång!

Samtidigt måste man stanna till lite vid vägkanten ibland, njuta av vädret och beundra utsikten, till exempel. Den ovan är från dagens cykelexkursion, någon km söder om Hjo. 

Inga kommentarer: