20140323

Dag 23 - Slut på helgen igen!

Fattar inte hur fort tiden går, nu är helgen redan slut och det är måndag igen i morgon. Idag börjde vi med att ta sovmorgon och åt lugn frukost. Jag älskar verkligen långa frukostar, jag kan hoppa över lunchen om jag bara får en rejäl frukost! Sedan jobbade jag på med min nya websida. Jag kan inte säga att den snart är klar, för jag kommer hela tiden på nya saker och förbättringar jag ska göra. 

Idag har jag i alla fall flyttat över alla mina gamla bilder från det krångliga galleriprogrammet på min gamla sida till Flickr, som är betydligt lättare att hantera tycker jag. Det ska gå lätt och snabbt att uppdatera en websida, annars blir det inte av! Jag har inte lagt in några nya bilder där på flera år...! Så jag ska komplettera lite också, innan jag släpper sidan i full frihet.

Jag har också lagt in några "cases". Det slår mig att jag ju faktiskt har fått en hel del uppdrag under årens lopp, trots att det inte har verkat så. Men det har definitivt inte märkts i plånboken... Jag hoppas verkligen att de nya kontakter jag har knutit nu kommer att bli bra samaretspartners för framtden. Ordning och reda och inget tjafs om betalning eller vad jag eller någon annan gör. Passar mig perfekt.

(Jag har nog en del autistiska drag i alla fall.)

Inga kommentarer: