20140328

Dag 28 - fredag igen!

Dags för veckans hiss och diss!

Diss idag får bli min nya hemsida som stökar med mig. Hur krångligt kan det vara?? Inte en aning om vad det är jag gör har jag, och jag har mina dubier om ifall den kommer att fungera när jag mekat färdigt... Jag har visserligen fullgjort en högskolekurs i webdesign. Så jag kan utforma en snygg, användbar, informativ och funktionell websajt. Men jag är inte tekniker nog för att klara att lägga ut den själv - det ingick inte i kursen. Hade inte gjort något med ett par extra lektioner när man ändå höll på! Nu håller jag på och ställer alla dumma frågor till höger och vänster. Känner mig dum som ett spån vilket är ovant, för jag är inget spån!

Hissen får bli kvällens AW med arbetskamraterna på Glädje i Skövde. De har verkligen bästa maten! Och jag är så glad över mina vänner och att jag har ett jobb. Så länge det varar.

Synd bara att det är så slamrig akustik i den industri-inspirerade inredningen. Man  kunde bara prata med de tre som satt närmast och då märkte vi allihop att vi satt och halvskrek oss hesa för att höra varann. När vi gick efter ett par timmar var vi rätt så trötta.

Inga kommentarer: